کد خبر: ۷۰۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 27 January 2019
در راستای افزایش سلامت و نشاط بازنشستگان و سالمندان ، همایش آموزشی ارتقای سطح سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی فردا هشتم بهمن درگچساران برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان شهرستان گچساران ساعت ٩صبح روز دوشنبه هشتم بهمن ماه جاری در تالار فرهنگیان روبه روی شعبه تامین اجتماعی گچساران برگزار خواهد شد .
عباس نورمحمدی طرح و بیان مسایل و مشکلات حوزه سلامت و درمان بازنشستگان و سالمندان و راههای پیش گیری از آنها را از مباحث این همایش آموزشی اعلام کرد و افزود : سازمان تامین اجتماعی در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله طرح نسیم سلامت ، برگزاری المپیادهای فرهنگی - ورزشی و... تلاش می کند با اجرای چنین دوره هایی دغدغه های جسمی و روحی بازنشستگان و سالمندان را کاهش دهد .  
وی خودمراقبتی در زمینه سلامت و گسترش روحیه نشاط و سلامت در خانواده ها به منظور افزایش امید به زندگی را مهم ترین هدف این همایش آموزشی بیان کرد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود : در این همایش علاوه بر طرح مسایل مرتبط با سلامت ، با استقرار تیم پزشکی در محل ، نسبت به انجام معاینات بالینی مانند آزمایش قند خون ، فشار خون و... از شرکت کنندگان و درج اطلاعات مربوط به بیماری های احتمالی در فرم های خاص اقدام خواهد شد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان از بازنشستگان و مستمری بگیران درخواست کرد در راستای توجه به سلامت و بهداشت و درمان خود در این همایش شرکت کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار