سخنگوی شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان بیان کرد:
سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان گفت: حذف و عدم تصویب بودجه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نشان از شکست کامل نمایندگان استان در انجام وظایف ذاتی آنها نسبت به خوزستان است.
کد خبر: ۷۰۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 29 January 2019

سید لطیف سیف السادات اظهار کرد: در حالی که نمایندگان برخی استانها خواسته های غیرعلمی خود را به مجلس تحمیل می کنند ولی نمایندگان خوزستان نمی توانند بودجه فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که فرمان مقام معظم رهبری بوده و مصوبه هیات وزیران را هم دارد و حق قانونی و شرعی مردم استان است را احیا کنند.

وی، اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را عنایت و تفضل مقام معظم رهبری به مردم خوزستان برشمرد و گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری یک طرح مهم و موثر در حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در اشتغالزایی پایدار، خودکفایی ملی، ایجاد ارزش افزوده و افزایش تولیدات کشاورزی استان خواهد داشت و انتظار می رود با تامین اعتبارات لازم، اجرای این طرح با شدت و جدیت بیشتری پیگیری شود و نیمه تمام نماند.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان در پایان تاکید کرد: به نمایندگی از جامعه کشاورزی استان به نمایندگان استان در مجلس اخطار می دهیم اگر نتوانند بودجه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری و ریزگردها را تصویب کنند عملکردشان غیرقابل گذشت است و از مردم خوزستان انتظار گذشت نداشته باشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار