رییس جمهوری پس از اخذ آخرین گزارش ها از وضعیت جاری شدن سیل و آب گرفتگی دربرخی استان های جنوبی و غربی کشور به وزیر کشور دستور داد همه امکانات در استان های سیلزده و مناطق همجوار برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیلزدگان بسیج شوند.
کد خبر: ۷۰۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 29 January 2019

رئیس جمهور پس از اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در شماری از استان‌های جنوبی و غربی کشور، به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم در سطح استان‌های سی لزده و مناطق همجوار برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیل زدگان بسیج شوند.

به گزارش"تابناک"؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست تا با تشکیل ستادی متشکل از مسئولان وزارتخانه های نیرو و کشاورزی، ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاه های مرتبط روند مدیریت سیلاب ها و حوزه های آبگیر و همچنین رسیدگی به مناطق سیلزده از نزدیک نظارت و مدیریت شود.

به همین منظور و به نمایندگی از سوی رییس جمهوری، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری به همراه تعدادی از مسئولان دستگاه های خدماتی و امدادی حاضر در ستاد مذکور، عازم مناطق سیلزده خواهد شد.

روحانی همچنین آمادگی کلیه دستگاه های مربوطه و تمهید پیش بینی لازم به منظور حداقل رساندن خسارات و به ویژه آمادگی و هماهنگی کامل نیروهای امدادی و هلال احمر را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار