مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: که از لحظه وقوع شکستگی سیل‌بند رفیع تا کنون ترمیم سیل‌بند آغاز شده است. پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به روند فعالیت ماشین‌آلات، ترمیم سیل‌بند تا پایان روز جاری انجام شود.
کد خبر: ۷۰۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 29 January 2019

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: به علت بارش‌های بی‌سابقه چندماه اخیر در استان دبی سد کرخه افزایش پیدا کرده که با توجه به میزان آورد، هشدارهای لازم صادر شده است. که شهر رفیع در کنار روخانه کرخه واقع شده است تا پیش از احداث سد کرخه مرتبا در معرض سیلاب قرار داشت.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشار به شکستگی سیل‌بند شهر رفیع، عنوان کرد: سیل‌بند رفیع بر اثر فشار آب و بالا رفتن دبی رودخانه در بخشی از سیل‌بند دچار شکستگی شد که از لحظه وقوع شکستگی تا کنون ترمیم سیل بند آغاز شده است. پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به روند فعالیت ماشین‌آلات، ترمیم سیل‌بند تا پایان روز جاری انجام شود.

وی افزود: نیروهای امدادی، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، هلال احمر و اورژانس همه از همان لحظات اولیه در منطقه حضور داشتند و دارند.

حاجی زاده با بیان این‌که تاکنون هیچ تلفات جانی یا دامی در استان نداشتیم، اظهار کرد: تا این لحظه وضعیت سیلاب در خوزستان مدیریت شده است. همچنین شب گذشته مراحل ترمیم سیل‌بند سمومیه انجام شد.

وی گفت: از مردم شهر رفیع تقاضا داریم که ضمن حفظ آرامش خود محل شکستگی سیل‌بند را برای فعالیت ماشین‌آلات ترک کنند و تا عادی شدن شرایط از نزدیک شدن به مسیل رودخانه‌ها خودداری کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مدیریت بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار