مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از ترمیم سیل بند روستای آلبوعفری با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۷۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 01 February 2019

کیامرث حاجی‌زاده امروز در توضیح آخرین وضعیت سیل بند روستای آلبوعفری در شهر رفیع استان خوزستان با اشاره به شکستگی این سیل بند گفت: حجم عظیمی از آب رودخانه به سمت اراضی سرازیر شد اما با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان اعم از فرماندار، اعضای شورای مدیریت بحران و معتمدان محلی در ساعات اولیه همکاری شروع شد.

وی با اشاره به بازدیدهای متعدد و دستورات اکید استاندار خوزستان نسبت به سیل بند روستای آلبوعفری بیان کرد: بعد از ترمیم سیل بند رفیع، کلیه کارها روی سیل بند روستای آلبوعفری متمرکز شد و برای حل مشکلات این روستا حرکت جهادی از شامگاه پنج شنبه آغاز شد و الحمدالله امروز نیز انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: ۹۵ درصد مشکل سیل بند روستای آلبوعفری برطرف و تنها نشت‌گیری آن به صورت تخصصی توسط سازمان آب و برق خوزستان باید انجام شود.

وی بیان کرد: کلیه ماشین آلات تا فردا در منطقه حضور دارند تا سیل بند روستای آلبوعفری را کامل و به آن ارتفاع دهند تا دلهره‌ای برای مردم منطقه وجود نداشته باشد.

حاجی زاده با اشاره به این‌که سیل بند روستای آلبوعفری دچار شکستگی شد و شیب رودخانه را به سمت خود آورده است، گفت: بالای ۵۰ سال است که رودخانه‌ لایروبی نشده که لازم است برای جلوگیری از بلاها تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان اظهار داشت: تنها حدود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین شبانه‌روز فعال بودند البته باید کامل شود البته دستگاه‌هایی مختلفی در این زمینه کمک‌رسانی داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار