استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: روز یک‌شنبه 107 پروژه شامل 387 کلاس درس با هزینه‌ای بالغ‌بر 70 میلیارد تومان به‌صورت یکپارچه در استان خوزستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 03 February 2019

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 107 پروژه شامل 387 کلاس درس با هزینه‌ای بالغ‌بر 70 میلیارد تومان روز یک‌شنبه به‌صورت یکپارچه در استان خوزستان از شهر اهواز و به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شود.

وی افزود: قبل از مهرماه امسال نیز 587 کلاس درس در خوزستان افتتاح شد و برنامه داریم تا پایان امسال بیش از یک هزار کلاس درس به بهره‌برداری برسد یعنی هر 2.5 روز یک کلاس درس افتتاح می‌شود که در تاریخ خوزستان بی‌سابقه است.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در شهرستان امیدیه در ایام دهه فجر، عنوان کرد: پروژه‌های مختلفی شامل پارک در مناطق محروم و چند مدرسه با اعتباری بالغ‌بر 86 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح شد؛ تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های آموزشی استان را توسعه دهیم تا شرایط تحصیل برای همه فراهم شود.

وی گفت: طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که از سال 92 با اعتبار 1.5 میلیارد دلار شروع به کار شد، در روستای بحریه امیدیه 4 هزار و 400 هکتار زمین کشاورزی احیا و آبیاری آن‌ها به شیوه مدرن تغییر کرد. همچنین بالغ‌بر یک هزار هکتار از زمین‌ها به جوانان ساکن در روستا برای اشتغال‌زایی و تولید اختصاص یافت.

شریعتی در خصوص وضعیت جاده ارتباطی امیدیه به جایزان، گفت: حدود 2 سال است از طریق شرکت نفت در حال پیگیری ساخت این جاده هستیم ولی برخلاف وعده داده شده هنوز به پایان نرسیده است. تا قبل از پایان سال 4.5 کیلومتر از این جاده وارد مدار می‌شود و تلاش می‌کنیم تا ابتدای سال 98 این پروژه تکمیل شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار