فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان خبر داد
مراسم افتتاح 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت ویدئو کنفرانس و در سطح کشوری برگزار شد که سهم خوزستان از این تعداد، 2 هزار و 12 پروژه است.
کد خبر: ۷۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 02 February 2019

بعد از ظهر امروز مراسم افتتاح 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیروهای جهادی مردمی، به‌صورت ویدئو کنفرانس و در سطح کشوری برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن افتتاح پروژه‌های مذکور در سخنانی از جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در سطح دنیا و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی یاد کرد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در این مراسم در اهواز، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور بودیم که سهم استان خوزستان از این رقم، 2 هزار و 12 پروژه بود که با مشارکت دستگاه‌های مختلف و اجرای بسیج سازندگی، جهت کاهش محرومیت و دردهای محرومان اجرا شود.

وی افزود: یکی از بحث‌های مهم در روزهای اخیر در خوزستان موضوع سیل بود که به‌ویژه در اطراف دشت آزادگان باعث ایجاد مشکل شد اما حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و البته مردم، نشان داد در 40 سالگی انقلاب اسلامی آن روحیه جهادی هنوز در بین مردم موج می‌زند.

شاهوارپور عنوان کرد: درست است که مقیاس این پروژه‌های در دست افتتاح زیاد نیست اما اجر معنوی زیادی در پی این کمک‌ها وجود دارد لذا انتظار داریم دستگاه‌های مختلف پای کار باشند و در پیش‌برد این پروژه‌ها کمک کنند.

گفتنی است پروژه‌های افتتاح شده در برنامه امروز در استان خوزستان شامل مواردی چون احداث، تکمیل و بهسازی 1360 دستگاه خانه محرومان و نیازمندان، بهسازی و احداث 168 مسجد، احداث 20 سالن و زمین ورزشی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار