کد خبر: ۷۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 03 February 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ دیشب آخرین فرصت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بود که تیم ها برای نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را جبران کردن.تراکتورسازی در نقل و انتقالات علاوه بر اینکه ستاره‌های گرانقیمت خود را حفظ کرد بازیکنان مطرح جدیدی را نیز به خدمت گرفت تا شاید پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر باشد.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان محبوب سابق تراکتور، کوین کنستانت بازیکن سابق تیم میلان ایتالیا، سیداحمد موسوی مدافع راست ماشین سازی و ساسان انصاری مهاجم گلزن سپاهان بازیکنانی بودند که جذب تراکتور شدند. آخرین خرید سرخ‌پوشان تبریزی نیز هم‌دیروز انجام شد که اکبر ایمانی هافبک باتجربه و سابقا ملی‌پوش نفت ابادان به عضویت این تیم در آمد.

در خط دفاعی تراکتورسازی نسبت به نیم فصل اول تغییر زیادی ندارد و فقط سیداحمد موسوی که از ماشین سازی جذب شده در پست دفاع راست اضافه می شود. با حضور موسوی دیگر دانیال اسماعیلی فر مجبور نیست برخلاف میل باطنی اش در دفاع راست بازی کند و می تواند به پست اصلی خود یعنی وینگر راست برود. همچنین محمدرضا مهدی‌زاده مدافع وسط تراکتور نیز راهی سپاهان شده اما علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی و ایمان سلیمی 3 بازیکنی هستند که در پست دفاع وسط می‌توانند توپ بزنند.  در جناح چپ خط دفاع نیز احسان حاج صفی باتجربه و کاربلد حضور دارد. ضمن اینکه رضا شربتی هم می تواند در مواقع لزوم به زمین برود و مدافع چپ باشد.


با این شرایط در نیم فصل دوم شاهد یک تراکتور پرستاره خواهیم بود؛ تیمی که می‌تواند به راحتی عنوان پرمهره‌ترین تیم لیگ را از آن خود کند و حریفی قدرتمند برای تیم های مدعی قهرمانی باشد. بی تردید با این نفرات کلیدی و موثر تراکتورسازی در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این تیم مدعی قهرمانی است و باید دید پرستاره ترین تیم تاریخ تراکتورسازی می تواند آرزوی دیرین هوادارانش برای قهرمانی در لیگ برتر را محقق کند یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :