مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان در تلاش هستیم تا مردم در شب عید شاهد بازاری آرام برای خرید باشند، گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواسته‌ایم که طرح تشدید بازرسی‌ها را از بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ در دستور کار خود قرار دهد و آن را در سراسر استان و به ویژه شهرستان اهواز اجرایی کند.
کد خبر: ۷۱۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 04 February 2019

امید بن عباس با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از روند فعالیت فروشندگان میوه و تره‌بار و گوشت قرمز و مرغ سطح شهر اهواز، اظهار کرد: در این بازدیدها که با همراهی سازمان‌های نظارتی مربوطه از واحدهای صنفی مختلف در سطح شهر اهواز انجام می‌گیرد، غالباً شاهد آن بوده‌ایم که واحدهای صنفی قانون را رعایت می‌کنند و بعضا واحدهای صنفی متخلف هم مشاهده می‌شود که با آن‌ها بر اساس ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواسته‌ایم که طرح تشدید بازرسی‌ها را از بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ در دستور کار خود قرار دهد و آن را در سراسر استان و به ویژه شهرستان اهواز اجرایی کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بارها از مردم خواسته‌ایم که در زمان خرید دقت کنند و از فروشندگان فاکتور طلب کنند. همچنین مردم باید قیمت‌های مصوب را با قیمت‌هایی که خرید می‌کنند، تطبیق بدهند و اگر مواردی همچون گرانفروشی یا کم‌فروشی مشاهده کردند، آن را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

بن عباس، با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز و نیاز مردم به گوشت و مرغ، عنوان کرد: طی هفته گذشته با دستورات استاندار و تمهیدات ویژه‌ای که در استان اندیشیده شده، قیمت مرغ برای مصرف کننده در سراسر استان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان مشخص شده و برای قطعه‌بندی‌های مرغ هم قیمت‌های جدید مصوب و برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مردم در شب عید شاهد بازاری آرام برای خرید باشند، گفت: بر اساس جوجه‌ریزی که مرغداران استان انجام داده‌اند بخش عمده‌ای از نیاز بازار استان تامین خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی و برنامه‌ریزی انجام‌شده، برای تامین مرغ شب عید از طریق مرغداران استان مشکلی نداریم اما در این زمینه صحبت‌هایی را با مرغداران بزرگ سطح کشور انجام داده‌ایم که خوشبختانه آن‌ها هم اعلام آمادگی کرده‌اند تا بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم استان را از آنجا تامین کنیم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرغ از استان‌های دیگر هم به استان خوزستان وارد می‌شود. در این زمینه در ستاد تنظیم بازار کشور مجوزی برای واردات مرغ منجمد صادر شد که امیدواریم با تزریق این مرغ ها، کمبودی در سطح عرضه شاهد نباشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار