معاون سرمایه‌گذاری منطقه‌آزاد اروند خبر داد
معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در 10 ماه اول سال 97 ارزش صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه آزاد اروند به 182 میلیون دلار رسید که نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۱۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 05 February 2019

سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان، اظهار کرد: با حمایت‌های منطقه آزاد اروند از واحدهای صنعتی و تولیدی با رویکرد صادرات محور در 10 ماه اول سال 97 ارزش صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه آزاد اروند به 182 میلیون دلار رسید؛ این در حالی است که در 10 ماه اول سال 96 ارزش صادرات از این منطقه 143 میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه  در سال جاری نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد اقتصادی در منطقه داشته ایم، افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید، رفع نیاز مایحتاج داخلی و ارز آوری، 164 شرکت در بخش‌های تجاری، صنعتی،گردشگری، خدماتی و عمرانی در منطقه ثبت شده‌اند و این نشان از رشد اقتصادی مطلوب در منطقه آزاد اروند نسبت به مناطق آزاد دیگر است.

معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند، بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 3 روز آینده پروژه‌هایی با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی آماده افتتاح و کلنگ زنی است که با افتتاح این پروژه‌ها 580 فرصت شغلی در منطقه ایجاد خواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار