مدیرکل تامین اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: قراردادهای بیمه زنان خانه دار در دیماه به 500 قرارداد رسید که رشد چشمگیری را داشته به گونه ای که این تعداد به نسبت جمعیت در کشور بی سابقه است.
کد خبر: ۷۱۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سهیلا ملکشاهی در جمع اصحاب رسانه ای استان اظهار داشت  :ملکشاهی تصریح کرد:در ابتدای انقلاب یک دفتر کوچک و زیر نظر استان کرمانشاه بود اما امروز یک اداره کل، 9 شعبه و 3 شعبه اقماری و یک شعبه کارگزاری در حال خدمت به مردم استان هسند.

وی یادآور شد: دانشجویان با در دست داشتن کارت دانشجویی می توانند در 4 سال تحصیل خود از خدمات بیمه ای و سابقه بیمه برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بیان داشت: بخشی از حق بیمه ی مجموع107 نفری بیمه شده های انفری تامین اجتماعی که با اعضای خانواده به 307 هزار نفر در استان می رسند دولت پرداخت می کند.

وی افزود:بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و استان ایلام از لحاظ پوشش بیمه ای جز 10 استان برتر کشور قرار دارد که این رتبه در نوع خود بی سابقه بوده است.

ملکشاهی افزود:35 هزار نفر از جمعیت استان مشمول قوانین خاص تامین اجتماعی هستند که بیمه 30 هزار از این جمعیت را دولت پرداخت می کند.

وی با اشاره به ثبت بیش از 13هزار و 700 نفر مستمری بگیر اصلی در استان افزود:بیمه شدگان گرامی می توانند با مراجعه به سایت تامین اجتماعی، نصب اپلیکیشن my tamin و یا با شماره گیری تلفن 1420 و یا #*142* از خدمات غیر حضوری سازمان استفاده کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار