همزمان با نمایشگاه کتاب خوزستان؛
معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با نمایشگاه کتاب استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 06 February 2019

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردن محیطی سالم به منظور ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی، حساسیت‌های موجود نسبت به فضای مجازی و تولیدات و محصولات مورد نیاز خانواده‌ها و ایجاد اعتماد و اشتغال برای متخصصان این عرصه برشمرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در محورهایی همچون خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، رسانه‌های تصویری در فضای مجازی و رادیوهای اینترنتی، تولیدکنندگان بازی و انیمیشن کانال‌های اطلاع‌رسانی بومی و ملی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همچنین غرفه‌هایی با محوریت‌های صفحات رسانه‌ای شبکه‌های مجازی پر بازدید، استارتاپ‌های مرتبط با رسانه‌های دیجیتال، رسانه‌های آموزشی، سواد فضای مجازی، رسانه‌های حوزه بین‌الملل و توسعه دهندگان نرم‌افزار در نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

جمشيدی اظهار داشت: به دلیل جذابیت‌های خاص این نمایشگاه امید است شاهد حضور حداکثری علاقه‌مندان به این حوزه باشیم.

جمشیدی در پایان، از علاقه‌مندان و فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال جهت بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

این نمایشگاه از ١٧ تا ٢٣ بهمن 97 همزمان با نمایشگاه کتاب استان خوزستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار