مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه تا انتهای بهمن ماه همه سهمیه میوه نوروزی استان ذخیره سازی می‌شود، گفت: 800 تن سهمیه سیب در نظر گرفته‌شده برای استان از شهرهای ارومیه، اشنویه و دماوند تامین و وارد استان شد.
کد خبر: ۷۱۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 06 February 2019

مهدی صیاحی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه‌های نوروزی در استان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته راهبردی استانداری خوزستان، سهمیه میوه نوروزی استان 2 هزار و 800 تن است که از این میزان 2 هزار تن پرتقال و 800 تن سیب است.

وی افزود: از 2 هزار تن سهمیه پرتقال در نظر گرفته‌شده برای استان، 1300 تن پرتقال تامسون و 700 تن نیز پرتقال والنسیا است که از جنوب کشور تامین خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: 800 تن سهمیه سیب در نظر گرفته‌شده برای استان از شهرهای ارومیه، اشنویه و دماوند تامین و وارد استان شده است. این سهمیه وارد شده به استان در سردخانه‌های شهرستان‌های اهواز، دزفول و شوشتر ذخیره‌سازی شده است تا در ایام نوروز در سطح استان توزیع شود.

صیاحی عنوان کرد: از 19 بهمن ماه نیز کار ورود پرتقال به درون استان آغاز و به مرور زمان در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی خواهد شد. نیروهایی را در مناطق شمالی مستقر کرده‌ایم تا سهمیه پرتقال تامسون را به خوزستان حمل کنند. همچنین پرتقال‌های والنسیا نیز که از جنوب تامین خواهند شد، از 19 بهمن ماه وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تا انتهای بهمن ماه همه سهمیه میوه نوروزی استان ذخیره‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: در خصوص زمان توزیع و همچنین قیمت میوه‌های نوروزی تاکنون تصمیم‌گیری انجام نگرفته است اما به محض مشخص شدن این اطلاعات، به همه مردم استان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

منبع:ایسنا

برچسب ها: میوه شب عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار