سرپرست اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا گفت: فدراسیون و تمامی ورزشکاران از برگزاری اردوی تیم‌ملی در اهواز ابراز رضایت داشتند.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 06 February 2019

جمال فتاحی اظهار کرد: دومین اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا با حضور 60 ورزشکار و مربی آقا و خانم از دهم تا پانزدهم بهمن‌ماه در رشته‌های تنیس‌رویء‌میز، دارت، دو و میدانی، و اسکواش در اهواز برگزار شد.

وی عنوان کرد: افراد حاضر در این اردو، در مدت زمان تعیین شده زیر نظر مربیان و در فضای آرام به انجام برنامه‌های تمرینی خود پرداختند و در پایان نیز خود ورزشکاران، مربیان و عوامل فدراسیون، این اردو را بهترین اردوی برگزار شده در طول تاریخ فدراسیون دانستند.

سرپرست اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا در خوزستان عنوان کرد: تمامی امکانات و سالن‌های تمرینی در نظر گرفته شده برای تمرین ملی‌پوشان طبق استانداردهای جهانی بود و هیات خوزستان موفق شد به نحو شایسته این میزبانی را انجام دهد که جا دارد از هیات‌های دو و میدانی و اسکواش که بیشترین همکاری را با ما داشتند، قدردانی کنم.

فتاحی بیان کرد: خدا را شکر سه ورزشکار خوزستانی حاضر در این اردو نیز شرایط خوبی داشتند و امیدواریم این نفرات بتوانند در نهایت برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی پیش‌رو به عضویت تیم‌ملی در آیند تا بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران استان در کشور و میادین بین‌المللی باشیم.

وی در پایان با قدردانی از حاجی‌زاده، رییس هیات پیوند اعضا و بیماران خاص خوزستان، گفت: حمایت‌های آقای حاجی‌زاده باعث شده که هیات خوزستان به عنوان یک هیات برتر در کشور مطرح شود. با حضور او در هیات خوستان ورزشکاران استان نه تنها برای اعزام به رقابت‌ها کشوری هیچ دغدغه‌ای ندارند، بلکه انگیزه‌ای مضاعف برای افتخارآفرینی به دست آورده‌اند

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار