نماینده آبادان عنوان کرد:
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه ششم توسعه، موضوع توسعه سواحل اروند دیده شد و امیدواریم بتوانیم از بودجه ملی برای ساحل سازی اروند رود و بهمنشیر کمک بگیریم.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 05 February 2019

عامر کعبی امروز (۱۶ بهمن ماه) در آیین افتتاح سالن همایش ۲۰۰ نفری سازمان منطقه آزاد اروند که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشاور رییس جمهور در منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شاهد تاسیس ۸ منطقه آزاد جدید در کشور باشیم.

وی به شفافیت قانون مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: گاها با طرح‌هایی آشنا می‌شویم که ایجاد محدودیت می‌کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری الحاق اروندکنار و چوئبده به مناطق آزاد از دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیدایش نفت در جزیره مینو، منطقه آزاد اروند می‌تواند با استفاده از درآمد پایدار در حوزه نفت اقدامات بسیار قابل توجهی را انجام دهد.

کعبی با بیان اینکه منطقه آزاد دارای ظرفیت‌های بالایی است، تصریح کرد: در این منطقه با بازار تشنه عراق رو به رو هستیم و این بازار نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند دارد. حذف روادید اتباع عراقی می‌تواند سبب ایجاد اشتغال و توسعه صادرات در این منطقه شود.

وی افزود: منطقه آزاد اروند یکی از مناطق دارای ظرفیت بی نظیر و یکی از مناطقی است که می‌توان از آن در زمینه گردشگری استفاده کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: در قانون برنامه ششم توسعه، موضوع توسعه سواحل اروند دیده شد و امیدواریم بتوانیم از بودجه ملی برای ساحل سازی اروند رود و بهمنشیر کمک بگیریم.

کعبی به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهرستان اجرایی شده که همه آن‌ها حاصل توجه و حمایت‌های منطقه آزاد اروند است و اگر این منطقه شکل نمی‌گرفت شاهد تحول در این شهرهای آبادان و خرمشهر نبودیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار