دبیر هیات اتومبیلرانی خوزستان خبر داد:
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از برگزاری مسابقات رالی شهری خانواده به منظور ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی به میزبانی امیدیه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 06 February 2019

حسین عباسی اظهار کرد: این رقابت‌ها 19 بهمن‌ماه به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری امیدیه در پارک مدافعان حرم این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که طول مسیر بیش از 42 کیلومتر است، ادامه داد: حضور عموم مردم در این رقابت رالی شهری آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان یا هیات موتورسواری و اتومبیلرانی امیدیه مراجعه کنند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت:‌ پیش‌بینی می‌کنیم شاهد رقابت جذاب و با نشاطی بین شرکت‌کنندگان باشیم. این مسابقات به صورت همگانی و خانوادگی برگزار می‌شود که در هر خودرو نیز یک نقشه‌خوان و یک راننده حضور خواهند داشت. همچنین هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و ایمنی و نحوه صحیح رانندگی است.

وی عنوان کرد: همچنین از نفرات برتر این دوره برای حضور در آموزش‌های حرفه‌ای که توسط کمیته رالی هیات استان برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد تا در ادامه نیز بتوانیم از آن‌‌ها در مسابقات حرفه‌ای به عنوان نقشه‌خوان استفاده کنیم.

عباسی در پایان گفت:‌ جا دارد از آقای شریفات شهردار امیدیه و همچنین شورای شهر این شهرستان که همیشه در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی پیش‌قدم بوده‌اند، قدردانی کنم. امیدوارم با همکاری یکدیگر برنامه‌های بیشتری در راستای استعدادیابی در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار