علی‌رغم اینکه تیم کارون اروند خرمشهر با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لیگ یک فوتبال جای دارد، سرمربی این تیم می‌گوید نگاه کردن به جدول زود است و کم کم شرایط تغییر می‌کند.
کد خبر: ۷۱۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 06 February 2019

هومن افاضلی، سرمربی کارون اروند خرمشهر در مورد عملکرد سه هفته اخیر تیمش در نیم فصل دوم لیگ دسته یک و کسب یک باخت و دو تساوی در این سه هفته اظهار کرد: این تیم شرایط خاص خودش را دارد و بعد از این که کادر فنی این‌جا تغییر کرد حواشی زیادی گریبانگیر این تیم شده که موجب شد پروسه این تیم برای این که یک تیم جدید درست کنیم، تحت تأثیر قرار بگیرد. سیزده بازیکن این تیم از کارون اروند خرمشهر جدا شدند و در ادامه آن حواشی به وجود آمد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

او ادامه داد: طبیعی است که وقتی سیزده بازیکن را از یک تیم بگیرید و شش بازیکن جدید به تیم اضافه کنید، طول می‌کشد تا یک تیم جدید و خوب درست کنید و این مساله مقداری کار ما را طولانی کرده است. یک سری حواشی وجود دارد که باعث شده کار ما سخت شود. به هر حال ما تلاش خود را انجام می‌دهیم. بازیکنان هم تلاش خود را دارند انجام می‌دهند امیدوارم که شرایط تیم بهتر شود.

افاضلی در ادامه اظهار کرد: روند تیمی ما نسبت به نیم‌فصل اول رو به رشد بوده است اما یک مقدار به خاطر مسائلی که پیش آمد طولانی شده است. ما تفاضل گل خوبی نداریم این مساله به خاطر نیم فصل اول بوده و شکست‌های سنگینی که در نیم‌فصل اول برای این تیم پیش آمده بود. بدترین شکستی که در زمان حضور من این تیم متحمل شده، شکست دو بر صفر بوده است. تفاضل گل این تیم را من درست نکردم. از روزی که من اینجا آمدم ما تنها پنج گل دریافت کردیم. در جدول غیر از ما دو تیم دیگر هستند که ۱۵ امتیاز دارند. پس در حال حاضر نگاه کردن به جدول زود است و کم کم شرایط تغییر می‌کند.

سرمربی کارون اروند خرمشهر در پایان گفت: با توجه به تغییراتی که داشتیم، هر چه زمان بگذرد به نفع تیم ما خواهد بود و امیدوارم که شرایط در کل به سود تیم ما به پایان برسد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار