همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر 3 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان های نوشهر و چالوس با صرف اعتبار حدود 54 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 06 February 2019

ایرنا، از این میزان اعتبار حدود 48 میلیارد ریال آن برای ساخت کارخانه چوب خشک کنی بندر نوشهر پیش بینی شده، یک میلیارد ریال نیز صرف ایجاد دیواره حفاظتی حاشیه جاده روستای 'نارنج بن ' بخش مرکزی نوشهر با هدف پیشگیری از سیل و بقیه هم برای برق رسانی روستای 'ورکلو' از توابع بخش مرزن آباد چالوس هزینه شده است.
روستای ورکلو در دهستان کوهستان (چالوس) قرار دارد و جمعیت این روستا 86 نفر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در آئین کلنگ زنی کارخانه چوب خشک کنی منطقه ویژه اقتصادی نوشهر گفت : باصرف حدود 48 میلیارد ریال این طرح پس از بهره برداری از آن ضمن تامین نیازهای داخلی چوب همچنین از میزان بهره برداری درختان جنگل های شمال نیز کاسته خواهد شد.
محمدتقی انزانپور افزود : ایجاد صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی بندرنوشهر با مزیت های فراوانی همراه بوده و آن اینکه شاهد ارزآوری ، رونق اقتصادی و نیز بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان خواهیم بود.
وی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این طرح به مدت یکسال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده همچنین شاهد اشتغالزایی دستکم 10 نفر دراین بندر باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار