سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم تراکتورسازی نمایش خیلی خوبی را مقابل شاگردانش داشته و مستحق پیروزی بوده است.
کد خبر: ۷۱۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 06 February 2019

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: تراکتور در نیمه اول می‌توانست دو یا سه گل به ما بزند و تراکتور تیم برتر این مسابقه بود. تیم ما درگیر مسائل داخلی خیلی سختی است و در نیمه دوم گل‌های بیشتری می‌توانستیم بخوریم. تراکتور تیم متحدی نشان داد و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. به این تیم تبریک می‌گویم. ما کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم و این شکست یک مساله طبیعی بود. ما فاصله زیادی با فوتبال خوب داشتیم و کیفیت فوتبالی بدی را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: مسئولان ما را تنها گذاشته‌اند و پولی نداریم که به بازیکنان بدهیم. در رختکن بازیکنان اعلام کردند که می‌خواهیم اعتصاب کنیم. ما از زمین تمرین تا بخش سفر و تعذیه مشکل داریم. مردم مسجد سلیمان باید بدانند که ما از طرف مسئولان کاملا کنار گذاشته شدیم و کسی به اهمیت نمی‌دهد. ما در مسائل مالی مشکلات بزرگی داریم. بازیکنان تیم ما اکنون در زختکن تصمیم گرفتند در تمرینات حاضر نشوند. اما هواداران باید بدانند، مقصر بازیکنان نیستند و این تیم با شرایطی که دارد، برای مسئولان اصلا مهم نیست و آن‌ها شعار می‌دهند و بازار گرمی می‌کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: به اندازه کافی دروغ و وعده‌های واهی داده شده است و باید مسئولان ما بدانند نمی‌توانند اینگونه با بازیکنان من رفتار کنند. ما ماه‌هاست با این وضعیت ادامه می‌دهیم و همیشه می‌گویم در حال تلاش هستیم اما این تلاش برای ما پول نمی‌شود. مسئولان هیچ کمکی به ما نکردند و اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند، شرافت انسانی داشته و در مقابل هوادارن و مردم بایستند.

او در پایان اضافه کرد: راهی که مسئولان برای این تیم باز کرده‌اند، راهی جز رفتن به لیگ دسته یک نیست. روزی که من به تیم آمدم، به من قول‌های دروغی دادند. به ما قول دادند تمام مشکلات مالی در نیم‌فصل حل می‌شود اما اینگونه نشد. من امیدوار بودم این مسائل به خوبی پیش برود و اگر تعصب من به این تیم و مردم نبود، اول از همه من از این تیم کنار می‌رفتم. من با تیمی در حال فعالیت هستم که نه به آن توجه می‌شود و نه پولی به آن تزریق می‌شود. فوتبال ایران به گونه‌ای است که بعضی‌ها خیلی دارند و بعضی‌ها خیلی ندارند و بعضی‌ها اصلا چیزی ندارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار