وزیر اطلاعات خبر داد
وی افزود: این گروه‌های مخرب با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همراهی سایر نیروهای موثر امنیتی از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مجموعه وزارت کشور دستگیر شدند تا امروز هر نقطه‌ای از کشورمان امنیت بی‌بدیلی داشته باشد.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 07 February 2019

سید محمود علوی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با عشایر و شیوخ عرب شوش در مصلای این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های بسیاری که تلاش‌های زیادی برای به چالش کشیدن امنیت کشور به ویژه در آستانه دهه فجر داشتند، شناسایی شده و اعضای آنها دستگیر شدند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: این گروه‌های مخرب با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همراهی سایر نیروهای موثر امنیتی از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مجموعه وزارت کشور دستگیر شدند تا امروز هر نقطه‌ای از کشورمان امنیت بی‌بدیلی داشته باشد.

وزیر اطلاعات در شوش با شیوخ و سران قبایل عرب دیدار کرد و به زبان فارسی و عربی در میان آنان سخنرانی کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جمع عشایر بختیاری خوزستان، اظهار کرد: نقطه مشترک همه مردم خوزستان دلدادگی به حضرت زهرا (س) است.

وی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم از امنیت برخوردار باشند؛ اگر امنیتی هست با هدایت رهبر عزیزمان و نقش‌آفرینی مردم است و سربازان گمنام این حضور را تجسم می‌بخشند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایران از تنوع قومی و زبانی برخوردار است، گفت: همه اقوام باهم اعضای یک پیکره به نام ملت ایران را شکل می‌دهند و این وحدت است که نظام جمهوری اسلامی را در برابر هجمه‌های دشمن ضربه ناپذیر کرده و امروز ایران بر قله اقتدار ایستاده و گرد ناامیدی بر دشمن می‌پاشد.

وی عنوان کرد: ایران هزاران شهید داد تا به جای واشنگتن، در داخل مرزهای خود تصمیم بگیرد کم توطئه‌ای در این چهل سال برای زمین زدن انقلاب، به کار برده نشد اما به برکت نعمت ولایت‌فقیه، بدون هرگونه تزلزل، راه اسلام تداوم بخشیده شد و امروز ایران لبخند پیروزی بر لب دارد و دشمن درمانده است که برای غلبه بر ملت ایران باید چه کند.

علوی با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس با ذلت دشمن پایان یافت، گفت: ترامپ با ابزار تحریم می‌خواهد تا ملت ایران با فشار اقتصادی به زانو در بیاید؛ تصور آن‌ها هم این بود که ملت ایران به‌زانو درآید یا جشن‌های چهل‌سالگی پیروزی انقلاب را به چشم نبیند.

وی افزود: آن‌ها از این مسئله غافل هستند که اگر ملت ایران با قدرت‌ها به مذاکره نشست، از یک‌سو تجربه‌ای به خود افزود و از سویی بدعهدی آمریکا را به دنیا نشان داد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ و امثال او با سیاست فشار، نه ۴ سال بلکه ۸۰ سال هم به نتیجه نخواهد رسید، اظهار کرد: اگر ایران می‌خواست به‌وسیله فشار تسلیم شود، تاکنون تسلیم‌شده بود؛ ممکن است مردم اعتراضاتی داشته باشند اما با هوشیاری و بصیرت اصل نظام را از مشکلات جدا می‌کنند.

وی گفت: مردم خوب می‌دانند که مشکلات آیا بر اساس کم‌کاری مسؤولان است یا فشار دشمن؛ مردم حاضر هستند فشار و گرانی را تحمل کنند اما در برابر دشمن زانو نزنند.

وی افزود: مسؤولان جمهوری اسلامی نیز که از دل همین مردم برخواسته‌اند، خود را متعهد می‌دانند که در جهت کاهش مشکلات، تلاش کنند.

علوی تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که می‌توانست بر مردم متحمل شود، با تدبیر و برنامه‌ریزی دولت خنثی شد و تا حد ممکن دولت از وارد آمدن فشار بیشتر، جلوگیری کرده است.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد به مردم ایران این‌گونه القا کند که این مشکلات نتیجه کار دولت‌مردان و مسؤولان است زیرا از همبستگی مردم و مسؤولان نظام هراس دارند.

وزیر اطلاعات گفت: اگر کسی بگوید، مشکلات موجود ناشی از ناکارآمدی مسؤولان است و ارتباطی با تحریم ندارد، دلخواه آمریکا سخن گفته است؛ نباید در زمین امریکا بازی نکنیم زیرا مسؤولان ما شب و روز ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی گفت : امروز امنیت کشور به لطف رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور مردم همیشه در صحنه در منطقه بی نظیر است.وی افزود : امروز ایران اسلامی بر قله افتخار ایستاده و باعث نا امیدی دشمن شده است این حاصل وحدت اقوام مختلف در سایه ولایت است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در همه ابعاد با ایستادن روی پای خود مستقل است و پیشرفت چشمگیری یافته است تاکید کرد : به برکت نعمت ولایت فقیه و وجود دو رهبر الهی از تبار ائمه اطهار ایران اسلامی لبخند اقتدار و امید بر لب دارد و دشمن به جای آن دچار یاس است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با شکست دشمن همراه شد و دشمن از حمله نظامی راه به جایی نبرد، تصریح کرد : امروز ترامپ با تحریم آمده و گمان می کند از این طریق می تواند ملت ایران را به زانو درآورد همان اشتباهی که اوباما کرد، اما ملت ایران بعد از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مقاوم و استوارتر در راه ولایتند و در خط مقام معظم رهبری گام بر می دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی گفت : ایران اسلامی ثابت کرد که قدرت های جهانی پایبندی به تعهدات ندارند و از سویی ثابت کرد ایران در مقابل همه فشارها خواهد ایستاد و ترامپ گمان می کند می تواند ایران را مجبور به مذاکره کند و این موضوع را افتخاری تاریخی برای دولت خود بر می شمرد اما باید بداند که این سیاست جز شکست و نا امیدی جوابی نخواهد گرفت.

وی افزود : ملت ایران تا کنون در مقابل فشار ایستاده است و از این به بعد هم با اتحاد و وحدت در کنار هم هستند.

وزیر اطلاعات ادامه داد : ممکن است برخی از مردم اعتراضاتی داشته باشند اما ملت با بصیرت آگاه به مسائل هستند و برخی سوءمدیریت ها را از اصل نظام را جدا می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با اشاره به اینکه مردم هیچگاه وحدت ملی خود را بر هم.نخواهند زد و هرکز راضی به مذاکره با امریکا نشده و علیرغم سختی ها در مقابل دشمن زانو نخواهد زد تاکید کرد : برای کاهش ئ حل مشکلات مسئولان جلسات مختلف برگزار و بسیاری از فشارهایی که ممکن بود بر مردم وارد شود با تدبیر دولت خنثی شده است.

وی با بیان اینکه راه عبور از توطئه ها و اقدامات دشمن حضور پرشور در روز 22 بهمن ماه است تصریح کرد : وحدت همه مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت کشورمانرا امروز تبدیل به یک قدرت بزرگ کرده و باید دست در دست هم ضمن گام بر داشتن و حرکت در مسیر و خط ولایت می توانیم آینده عزت بخش کشور را رقم بزنیم.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت : خوزستان مانند همه نقاط ایران اسلامی از تنوع قومی برخوردار است اما همه با هم اعضای یک پیکره به نام ایران تشکیل می دهند. حجت الاسلام و المسلمین علوی با تجلیل از رشادت های عشایر غیور به ویژه طوایف لر و بختیاری در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی گفت : عشایر مختلف مانند انگشتان یک دست چرخ توسعه کشور را می چرخانند و در مقابل دشمن مانند یک مشت محکم عمل می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار