معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند خبر داد
معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از افتتاح 4 نمایشگاه تخصصی در منطقه آزاد اروند خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 08 February 2019

سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و کسب‌وکارهای منطقه آزاد اروند در آبادان، اظهار کرد: هم زمان با دهه مبارکه فجر 4 نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، سلولزی و شوینده ها، صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در سایت نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه تخصصی هیئت‌های تجاری عراقی جهت بازدید از این نمایشگاه وارد منطقه آزاد اروند می‌شوند.

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند بیان کرد: در این نمایشگاه 60 شرکت در زمینه آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی سلولوزی و شوینده ها حضور دارند و 45 شرکت در زمینه صنعت و ساختمان و دکوراسیون داخلی ازاستانهای تهران، البرز، خراسان  رضوی ، بوشهر، همدان، خوزستان و مناطق آزاد حضور دارند.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: توسعه و افزایش صادرات تولیدی، جذب سرمایه گذار، حمایت از تولید داخلی،معرفی توانمندهای کشور در زمینه مواد غذایی، آرایش و بهداشتی،سلولزی و شویندها، صنعت ساختمان و دکوراسیون از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

این نمایشگاه از 18 بهمن لغایت 22 بهمن ماه و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در سایت نمایشگاه‌های دائمی منطقه آزاد اروند برپا است.

منطقه آزاد اروند به دلیل همجواری با کشور عراق یکی از مهمترین مرزهای صادراتی ایران به شمار می آید.

سازمان منطقه آزاد اروند با بهره مندی از فضای نمایشگاهی به وسعت ۲۰۰۰۰ مترمربع و امکانات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیروهای متخصص، بستر وزمینه مناسبی را از طریق برپایی ‌تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار