معاون فرماندار دشت آزادگان:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان گفت: در اثر باران‌های هفته گذشته 2 سیل‌بند شکسته بود که در حال حاضر ترمیم شدند ولی بسیاری از سیل‌بندهای منطقه دشت آزادگان آسیب‌پذیر هستند و نیاز به استحکام‌سازی بیشتر دارند.
کد خبر: ۷۱۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 10 February 2019

زاهد فردوس پناه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان در دشت آزادگان، اظهار کرد: در اثر باران‌های هفته گذشته 2 سیل‌بند شکسته بود که در حال حاضر ترمیم شدند ولی بسیاری از سیل‌بندهای منطقه دشت آزادگان آسیب‌پذیر هستند و نیاز به استحکام بیشتر دارند؛ طبق جلسه مدیریت بحران مجری ترمیم سیل‌بندهای منطقه سازمان آب و برق است و شرکت‌های معینی برای تأمین تجهیزات مشخص شده است.

وی افزود: با توجه به اخطاریه‌هایی که برای بارندگی و افزایش دبی آب در هفته آینده داده شد، در منطقه دشت آزادگان احتمال وجود بحران جدی‌تری وجود دارد که نیاز به استحکام‌سازی سریع‌تر سیل‌بندها است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان عنوان کرد: روستای مچریه که در روزهای گذشته تخلیه شد، بازگشت اهالی به تدریج درحال انجام است. همچنین 3 روستای محاصره در آب داشتیم و 4 روستا نیز مسیر اصلی ارتباطی آن‌ها قطع شده بود که در حال حاضر برای راه ارتباطی این روستاها مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: طبق بازدیدهای روزهای گذشته از دایک مرزی مشخص شد تمام مخازن و دریچه‌ها به سمت کشور عراق باز است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار