سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان:
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با بیان این که بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم پله پله بالا بیاییم، گفت: ما حتی نیم‌فصل اول در رده یازدهم قرار داشتیم ولی توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و امروز نیز با زحمت بازیکنانم یک پای فینال شدیم.
کد خبر: ۷۱۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 February 2019

عاطفه رضایی در خصوص صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم ملی حفاری یک تیم بزرگ و باتجربه است که مقام‌های قهرمانی بسیاری نیز در کارنامه دارد و در مقابل ما یک تیم کم‌تجربه هستیم که دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای تیم ملی حفاری قائلم، ما در مجموع دو دیدار پلی‌آف توانستیم با نتیجه ۷ بر ۵ به فینال راه پیدا کنیم. امروز بازی خیلی سنگینی را شاهد بودیم و حفاری چیزی برای از دست دادن نداشت و باید می‌توانست با تفاصل گل برابر ما به برتری برسد و واقعا نیز تلاش کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان افزود: بازیکنان ما هم عالی بودند و توانستند مقابل فشار حفاری مقاومت کنند و در پایان نیز توانستیم به فینال برسیم که از آن ها قدردانی می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدای لیگ فکر می‌کردید که به فینال لیگ برتر راه پیدا کنید؟ گفت: هر تیمی که در لیگ برتر شرکت می‌کند، شاید نگاهی به قهرمانی داشته باشد ولی بیشتر تیم‌ها تلاش‌شان این است که در رده‌های اول تا پنجم قرار بگیرند. هدف ما نیز این بود که در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم ولی زمانی که بازیکنان‌مان فعل خواستن را صرف کردند، توانستیم پله پله بالا بیاییم. ما حتی نیم‌فصل اول در رده یازدهم قرار داشتیم ولی توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و با قرار گرفتن بین چهار تیم به پلی‌آف صعود کردیم و امروز نیز با زحمت بازیکنانم یک پای فینال شدیم.

رضایی درباره سطح لیگ برتر فوتسال بانوان کشور نیز خاطرنشان کرد: سطح فصل جاری لیگ برتر خیلی بالا بود زیرا امسال بازیکنان خوب بین تیم‌ها تقسیم شده بودند و یک لیگ پویا را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شما صحتبی در مورد سرمربیگری تیم ملی بانوان شده است؟ عنوان کرد: گفته بودند که یکی از چهار مربی که تیم‌هایشان به مرحله پلی‌آف راه پیدا کرده‌اند به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود ولی فکر نمی‌کنم ما که کم‌تجربه هستم و سابقه ملی نداشته‌ایم جزو گزینه‌ها باشم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار