نماینده آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی، ایجاد عدالت و حرکت در یک مسیر صحیح است.
کد خبر: ۷۱۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 09 February 2019

غلامرضا شرفی اظهار کرد: باور و ارزش‌های دینی برگرفته از آیات و روایات زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد. این انقلاب به دست فردی تحقق پیدا کرد که در دین خدا کارشناس و مجتهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی انقلاب ایجاد عدالت و قسط است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی تضمین کننده حرکت در یک مسیر صحیح به همراه هدف است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف انقلاب اسلامی چهل سال در حال تلاش و نقشه‌کشیدن هستند، اما اکنون مردم ما چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن می‌گیرند و دشمنان نتیجه ندادن نقشه‌های خود را به تماشا می‌نشینند.

شرفی عنوان کرد:  مردم و مسؤولان باید قدر نعمت بی همتای انقلاب را بدانند. نعمتی که برکت آن دامان همه مستضعفان و مظلومان جهان را فرا گرفته است و ملت‌های ستمدیده چشم امیدشان به سمت و سوی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی کارآمد و توانا است، اظهار کرد: مسؤولان باید به مردم فداکار و همیشه در صحنه خدمت کنند. چرا که مردم همیشه پشتیبان و تابع نظام مقدس اسلامی بودند.

شرفی افزود: مردم آبادان و خرمشهر در دوران دفاع مقدس با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و اکنون نیز برای حفظ این انقلاب و نظام آماده جانفشانی هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی در محدوده منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) خدمات خوبی در زمینه درمان، آموزش و عمران صورت گرفته است. البته این خدمات تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی عنوان کرد: ما نمایندگان مجلس در کنار دیگر مسؤولان منطقه آزاد اروند برای عمران و آبادی منطقه آزاد اروند تمام تلاش و همت خود را به میدان می‌آوریم تا این دو شهر به آن چه شایسته مردمش است، برسد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار