بیست و چهارمین رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان به میزبانی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 09 February 2019

معصومه مجدم، نایب رئیس بانوان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اظهارکرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری پاکت بیلیارد بانوان در رشته تن بال از ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آکادمی بیلیارد سبز اهواز برگزار شد.

وی گفت: در این رقابت ها ۲۹ شرکت کننده از استان های خوزستان، تهران، بوشهر، آذربایجان غربی، فارس، البرز، مازندران، کردستان و یزد با هم به رقابت پرداختند. راشین دریس، نسترن عزیزی دوست، الهام عباسی، مرجان بهزادی فرد و نسرین الهی خواه نیز به عنوان نمایندگان خوزستان در این مسابقات حضور داشتند که مرجان بهزادی فرد و راشین دریس موفق به حضور در جمع ۱۶ نفر برتر شدند، نسرین الهی خواه و الهام عباسی هم در جمع هشت نفر برتر قرار گرفتند.

نایب رئیس بانوان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان ادامه داد: منصوره نورآباد مطلق و هانیه فلاح پس از غلبه بر حریفانشان در فینال با هم به رقابت پرداختند که فلاح موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند. همچنین نورآباد مطلق و آیسان ملک آرا به ترتیب جایگاه های وم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: عماد شقاقی مسوول برگزاری و سارا مقصودی به نوان داور از خوزستان در این مسابقات حضور داشتند. مراسم اختتامیه نیز با حضور شیرین کار رئیس هیات خوزستان، شقاقی دبیر هیات استان، سیما مهمدی کارشناس بانوان ورزش و جوانان خوزستان، پوریحیی نایب رئیس بانوان هیات تهران، داوران، بازیکنان و سرپرستان برگزار و با اهدای لوح، مدال و جایزه نقدی از نفرات برتر تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار