هفته هفدهم فصل هجدهم فوتبال؛
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد از شاگردان برانکو پذیرایی می کند، نفت آبادان رو در روی ماشین سازی تبریز قرار می گیرد، استقلال خوزستان میهمان تیم پدیده شهر خودرو است و نفت مسجدسلیمان به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.
کد خبر: ۷۱۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 10 February 2019

هفته هفدهم لیگ برتر از امروز آغاز می شود که در روز نخست آن، تیم های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان رو در روی حریفان قرار می گیرند و روز سه شنبه نیز نفت مسجدسلیمان پذیرای پارس جنوبی خواهد بود.

فولاد - پرسپولیس

فولادی ها که پیش از پایان نیم فصل اول لیگ برتر با افشین قطبی قرارداد همکاری منعقد کردند، اکنون با این مربی به دنبال احیای تیم خود هستند. سرخ پوشان خوزستانی که با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند، در هفته هفدهم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس می روند.

هواداران فوتبال، قطبی را از تیم پرسپولیس با «دل شیر» می‌شناسند و مطمئنا رو یارویی این مربی با تیم سابق خود که قهرمانی را هم با آن تجربه کرده است، دیدنی، جذاب و تماشاگرپسند است.

فولاد در دو هفته ای که قطبی روی نیمکت آن نشسته به چهار امتیاز دست پیدا کرده است، در دیدار فردا نیز به دنبال شکست پرسپولیس صدرنشین لیگ است، دیداری که امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

فولاد از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه غدیر پذیرای پرسپولیس است.

ماشین سازی - نفت آبادان

نفت آبادان که هفته گذشته موفق شد سپاهان را متوقف کند و یک امتیاز از این تیم بگیرد و سپاهان را از صدر جدول به رده دوم پایین بکشاند، این هفته در تبریز رو در روی ماشین سازی قرار می گیرد.

نفت آبادان که با سرجیو به دنبال به ثبات رسیدن است، این هفته باید بتواند از سد ماشین سازی بگذرد که در صورت تحقق این مهم صنعت نفتی های ۱۷ امتیازی می توانند با لغزش سایر رقبا در جدول نیز صعود داشته باشند.

نفت آبادان از ساعت ۱۵ امروز میهمان تیم ماشین سازی تبریز است.

پدیده شهر خودرو - استقلال خوزستان

استقلالی ها که شرایط بسیار بدی را در فصل جاری لیگ برتر تجربه کرده اند و با کسر شش امتیاز در ادامه به دنبال معجزه ای برای ماندن در لیگ برتر هستند، در هفته هفدهم به مصاف تیم پدیده می روند.

دو تیم استقلال و پدیده نیز که هفته گذشته به ترتیب برابر ماشین سازی و پرسپولیس شکست خورده اند، این هفته در مصاف با یکدیگر به دنبال کسب امتیاز هستند. استقلالی ها که در قعر جدول قرار دارند برای بازگشت به جدول به شدت به پیروزی در این هفته نیاز دارند.

شاگردان کریم بوستانی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در دیداری خارج از خانه برابر پدیده قرار می گیرد.

نفت مسجدسلیمان - پارس جنوبی

مسجدسلیمانی ها که هفته گذشته شکست سنگین ۳ بر صفر را برابر تراکتورسازی متحمل شدند در یک بازی خانگی برای جبران آن باخت با تیم پارس جنوبی دیدار می کند‌.

مرزبان هم پس از باخت برابر تراکتورسازی که از مشکلات و این شکست به شدت ناراحت بود، عنوان کرد که "مسوولان ما را تنها گذاشته‌اند و پولی نداریم که به بازیکنان بدهیم" این جملات مرزبان نشان می دهد که نفتی ها همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند ولی با این وجود هواداران نفت که دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند به هیچ عنوان نمی خواهند که تیم شان مجددا به لیگ یک سقوط کند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷:۱۵ روز سه شنبه میزبان پارس جنوبی است‌.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار