استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم حدود نیمی از جاده ساحلی که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال 98 تکمیل شود و همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال 98 کل جاده تکمیل شده باشد.
کد خبر: ۷۱۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 11 February 2019

 غلامرضا شریعتی روز جمعه 19 بهمن ماه از پروژه احداث جاده ساحلی کارون در محدوده اهواز تا ملاثانی بازدید کرد.

غلامرضا شریعتی در این بازدید در جمع مسئولان و جمعی از اهالی ملاثانی گفت: این پروژه ساخت مسیر مهمی ست چرا که هم کاربرد پدافند غیرعامل دارد و هم در گردشگری نقش موثری خواهد داشت.

استاندار خوزستان افزود: این مسیر 35 کیلومتری میتواند منشا اشتغال خوب و پایداری شود. خوشبختانه شهرداری اهواز و ملاثانی عملکرد خوبی در این پروژه داشته اند در حالی که شهرداری های ویس و شیبان عملکرد قابل قبولی در این پروژه نداشته اند که تاکیدات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: همه شهرداری های مجری طرح دست به دست هم دهند و اقدام جدی نمایند تا پروژه به صورت متوازن پیشرفت داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم حدود نیمی از جاده که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال 98 تکمیل شود و به بهره برداری برسد همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال 98 کل جاده تکمیل شده باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از کشاورزان عزیز همچنین پرسنل زحمتکش شهرداری ها و مردم منطقه که در اجرای پروژه همراهی داشتند صمیمانه تشکر میکنم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار