فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس در شادگان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 11 February 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهرستان شادگان، دستورات ویژه جهت شناسایی، بررسی و کشف جزئیات پرونده به پلیس آگاهی شهرستان شادگان ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران پليس آگاهی شهرستان شادگان با حضور در صحنه جرم متوجه شدند فردی با اسلحه شکاری به سه نفر از اعضای خانواده شلیک کرده که یک نفر فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

عباس‌زاده تصریح کرد: ماموران پلیس با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم در کمتر از دو ساعت قاتل که از بستگان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم يک قبضه اسلحه شکاری كه در قتل از آن استفاده شده بود، كشف و ضبط شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس پرده از راز جنایت برداشت و ضمن اعتراف به قتل ارتکابی انگيزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند .

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان بیان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار