نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید پس از ارزیابی خسارت‌های سیلاب خوزستان همه حمایت‌های لازم را در بحث پرداخت خسارت انجام دهد، گفت: دولت قول داده است نهایت تلاش و همکاری لازم را در بحث پرداخت خسارت سیلاب به مناطقیل زده خوزستان داشته باشد و در این زمینه انتظار نمایندگان استان نیز بر این است تا خسارت‌های سیلاب به مردم پرداخت شود. 
کد خبر: ۷۱۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 13 February 2019

علی ساری با اشاره به پیگیری‌های انجام‌گرفته در بحث جبران خسارت‌های سیلاب خوزستان اظهار کرد: همه ارگان‌های مختلف دولت در خصوص اقدامات پیشگیرانه سیل در خوزستان اقدامات خوبی را انجام دادند و در زمان وقوع و پس از آن نیز تلاش‌های بسیاری انجام گرفت تا شاهد کمترین خسارت در مناطق سیل زده باشیم.

وی افزود: در مناطقی از استان شاهد بروز خسارت سیلاب به مزارع و روستاها بودیم و در آن مناطق نیز مدیریت بحران استان و سایر مسولان حضور خوبی را به منظور حل مشکلات داشتند و از آن‌ها بابت تلاش‌ها نهایت تشکر را داریم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید پس از ارزیابی خسارت‌های سیلاب خوزستان همه حمایت‌های لازم را در بحث پرداخت خسارت انجام دهد، تصریح کرد: رییس دفتر رییس جمهور در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و در این زمینه امیدواریم نهایت همکاری از سوی دولت در بحث پرداخت خسارت‌های سیلاب انجام گیرد.

ساری ادامه داد: دولت، ارتش، سپاه، بسیج، مردم و ... در زمان وقوع و پس از سیلاب همکاری بسیار خوبی را از خود نشان دادند و در این زمینه شاهد تلاش‌های بسیاری از سوی همه بخش‌ها بودیم تا کمترین خسارت در اثر سیلاب به مزارع کشاورزی و مردم وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت قول داده است نهایت تلاش و همکاری لازم را در بحث پرداخت خسارت سیلاب به مناطق سیل زده خوزستان داشته باشد و در این زمینه انتظار نمایندگان استان نیز بر این است تا خسارت سیلاب به مردم پرداخت شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیل ، علی ساری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار