معاون فرمانداری دشت آزادگان:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان گفت: شب گذشته دبی آب در منطقه به اوج رسید و در منطقه ورودی بستان مقداری آب وارد شد که بلافاصله این مشکل با ترمیم سیل‌بند رفع شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 13 February 2019

زاهد فردوس پناه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان اظهار کرد: شب گذشته با افزایش دبی آب در بستان، میهن آباد، قدرت‌آباد و کصر، سیل‌بندها به دلیل شکستگی‌های کوچک نیاز به مقاوم‌سازی و افزایش ارتفاع داشتند که تا بامداد امروز این کار انجام شد.

وی افزود: شب گذشته دبی آب در منطقه در اوج بود و در منطقه ورودی بستان مقداری آب وارد شد که بلافاصله با ترمیم سیل‌بند این مشکل رفع شد و هیچ‌کدام از مناطق نیاز به تخلیه نداشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان عنوان کرد: سیل‌بندها نسبت به دبی آب فعلی مقاومت دارند، اما در صورت افزایش دبی آب نیاز به مقاوم‌سازی و افزایش ارتفاع سیل‌بندها در تمام مناطق ازجمله سوسنگرد وجود دارد.

وی افزود: با توجه به حجم آب پشت سدها و پیش‌بینی بارش برای روزهای آینده احتمال افزایش دبی آب وجود دارد. همچنین طبق پیش‌بینی سازمان آب و برق درخصوص سیلاب‌های آخر اسفند و بهار سال آینده، سیل بندها در مناطق شهری و روستایی باید آمادگی لازم را داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار