پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش روی اشتباهات جزئی امتیازات زیادی را از دست داده است.
کد خبر: ۷۱۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 13 February 2019

پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بازی با پدیده شهر خودرو مشهد اظهار کرد: یک بازی سخت دیگر در لیگ برتر خواهیم داشت. امیدوارم همانند گذشته که برابر تیم‌های قوی، خوب بازی کردیم، بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. امیدوارم تیم ما تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشد چرا که یک اشتباه کوچک باعث می‌شود امتیاز بازی را از دست بدهیم. روی اشتباهات جزئی امتیازات زیادی از دست دادیم.

وی افزود: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. امیدواریم نتیجه خوبی را برابر پدیده کسب کنیم. هنوز نسبت به آمادگی کعبی شک داریم. هنوز مشخص نیست که فردا بازی می‌کند یا خیر.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره فاخر تهامی گفت: او بازیکن با انضباطی است و از جوانانی است که شانس بازی دارند. بازیکنان جوان در پست او هم شرایط خوبی دارند. او در پستی بازی می‌کند که بالوتلی، جهانی و … بازی می‌کند. مساله به انتخاب سرمربی تیم بازمی‌گردد.

سرجیو تاکید کرد: برای بازی دادن به بازیکنان جوان، نیاز داریم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. بازیکنان با تجربه و مسن‌تری داریم که باید مسئولیت بازی را به دوش بکشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار