معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش ١٦ میلیاردی کتاب در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 14 February 2019

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: استقبال بی‌نظیر و چشمگیر مردم فرهنگ‌دوست استان از سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از روزهای آغازین این رویداد فرهنگی نوید خوبی برای حوره فرهنگ و مطالعه استان است.

وی ضمن اشاره به میزان فروش کتاب در نمایشگاه کتاب امسال اظهار کرد: میزان فروش کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ١٦ میلبارد ریال بوده که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ٢٠ درصدی داشته است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: این میزان فروش کتاب که نشان ازاستقبال بی‌نظیر از این نمایشگاه دارد، علاوه بر نقش اقتصادی برای ناشران، تاثیرات فرهنگی عمیقی را نیز در استان خواهد داشت.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی و ارتقاء و توسعه شاخص‌های فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و فضای سالم فرهنگی در استان از اهداف دیگر برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب در استان خوزستان است.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با حضور ٥٦٧ ناشر، ٩١ هزار و ١٢٥ عنوان کتاب، شامگاه سه‌شنبه ٢٣ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان به کار خود پایان داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار