با حضور قائم مقام وزیر علوم؛
15 پروژه مختلف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان روز چهارشنبه با حضور عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 14 February 2019

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: این پروژه ها بالغ بر 142 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه در برداشته است. 

سید عطاء اله سیادت روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بخش عمده ای این پروژه ها به حوزه مهندسی زراعی و عمران روستایی ، مجتمع کلاسی و کتابخانه ای اختصاص دارد. 

وی افزود: آزمایشگاه گیاه پزشکی ، گلخانه باغبانی، کارگاه های میکانیک خاک و جوشکاری از دیگر پروژه هایی هستند که امروز با حضور قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید. 

سیادت، همچنین از راه اندازی فیبر نوری این دانشگاه خبر و داد گفت: دفتر فنی و دانشکده منابع طبیعی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نیز بازسازی شدند. 

وی ادامه داد:همچنین تعداد چهار پروژه مربوط به استخر سرپوشیده، اتاق تندرستی سرای دختران، اجرای پایلوت شیر و زمین چمن مصنوعی این دانشگاه در دست ساخت است. 

بر اساس این گزارش، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان پس از «پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران»، دومین دانشگاه تخصصی کشاورزی در ایران است. 

این دانشگاه که در شهرستان باوی در شمال اهواز واقع است ، یکی از مراکز عمده تحقیقات کشاورزی و دامپروری در منطقه جنوب کشور است، دارای 80 نفر عضو هیات علمی و 2هزار 480 نفر دانشجوی در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است که در قالب 12گروه آموزشی به فعالیت‌ های علمی مشغول هستند. 
باوی در سال 89 با تصویب دولت از شهرستان اهواز جدا، و به شهرستان مستقل تبدیل شد. 

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار