در حاشیه افتتاح مرکز اورژانس شادگان مطرح شد
وزیر بهداشت گفت: وعده می‌دهم که پروژه بیمارستان شادگان نیز با پیگیری معاون درمان وزارت بهداشت در مسیر قانونی قرار گرفته و در آینده نزدیک اجرایی شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 14 February 2019

 این ستاد در 200متر مربع و با هزینه نزدیک به یک میلیارد و 900میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در شهرستان شادگان ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان و خون‌های ریخته شده در این سرزمین در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: بنده، هیئت دولت و کل نظام به مردم این منطقه مدیون هستیم.

وی افزود: عهد کرده بودم که برای نخستین سفر استانی‌ام به سرزمین مقدس خوزستان عزیمت کنم تا ادای دینی داشته باشم هم به شهدایی که در این منطقه ماندگار و هم به آنهایی که به مناطق دیگر فرستاده شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوزستان را سرزمینی مقدس و منزه دانست و بیان کرد: امیدوار هستم که با کمک و پیگیری همکارانم در وزارت بهداشت، استاندار خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، حداقل‌هایی که در شان مردم این منطقه است، را ایجاد کنیم.

وی گفت: خوشحالم که پروژه‌های مختلفی در این منطقه افتتاح می‌کنیم و وعده می‌دهم که پروژه بیمارستان شادگان نیز با پیگیری معاون درمان وزارت بهداشت در مسیر قانونی قرار گرفته و در آینده نزدیک اجرایی شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار