رئیس اداره آبفار شهرستان اندیمشک خبر داد:
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک گفت: فاز اول اجرای پروژه آب‌رسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 16 February 2019

منصور موسایی آب را یکی از ارکان مهم حیات دانست و اظهار کرد: آب یکی از شاخص‌های مهم توسعه در زمینه خدمات و عمران در هر منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: با هدف کاهش مشکلات در زمینه فشار آب، تامین آب شرب بهداشتی مورد نیاز و ارتقا خدمات در روستاهای شهرستان اندیمشک با حمایت نماینده مردم اندیمشک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره آبفار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: مخزن سه هزار متر مکعبی بتنی تاسیسات امیر سیف با هدف تامین آب مورد نیاز روستاهای ۲۵ روستای تحت پوشش با جمعیت سه هزار و ۳۰۰ نفر ظهر امروز کلنگ‌زنی و روند عمرانی طرح آغاز شد.

وی گفت: یک مخزن یک‌هزار متر مکعبی بتنی تاسیسات پایتخت گلزار نیز با هدف تامین آب مورد نیاز ۲۱ روستا اجرایی و در این حوزه نیز یک‌هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

موسایی تصریح کرد: مطالعات پایه‌ای این طرح از آذرماه ۱۳۹۶ آغاز و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ از محل منبع مالی طرح صندوق توسعه ملی با هدف آب‌رسانب به روستاها و همچنین پایدارسازی و تثبیت و ساماندهی روستاهای کم‌بهره از آب شرب در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اجرا می‌شود.

رئیس اداره آبفا روستایی شهرستان اندیمشک گفت: با اعتباری بالغ‌بر دو هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال ۴۶ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک تحت پوشش شبکه آب روستایی قرار گرفته و این طرح در پایان اردیبهشت سال آینده تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

روز گذشته طی آئینی با حضور نماینده مردم اندیمشک و مدیران استانی و محلی روند عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی به روستاهای اندیمشک آغاز شد.

شهرستان اندیمشک دارای بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی بوده که با اجرای این طرح ۴۶ روستای بخش الوار گرمسیری تحت پوشش شبکه آب روستایی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار