جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کلاهبردار حرفه ای با 13 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 17 February 2019

سرهنگ سید محمد صالحی در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند اهوازی به پلیس آگاهی خوزستان مبنی بر 13 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق فضای مجازی از وی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شخصی از طریق برنامه های اینترنتی خود را به عنوان نیازمند معرفی و تقاضای کمک به منظور معالجه مادر خویش می کرد که با این ترفند مالباخته را مجاب و مبلغ 13 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات با هماهنگی قضائی متهم مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر 13 میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باخته اعتراف کرد.

سرهنگ صالحی تاکید کرد: شهروندان به درخواست های مشکوکی که در فضای مجازی به قصد کلاهبرداری ارسال می شود، توجه نکنند تا طعمه افراد شیاد و کلاهبردار قرار نگیرند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به سرعت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در 11 دی ماه سال جاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فریب کاربران در شبکه های اینترنتی و فضای مجازی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول خبر داده بود.

سارق حرفه ای احشام در دام پلیس باغملک 

فرمانده انتظامی باغملک از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای احشام با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در مناطق روستایی شهرستان باغملک ، ماموران پلیس آگاهی یک متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت احشام در سطح روستاهای شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی باغملک پیش از این در 10 بهمن ماه از دستگیری اعضای یک باند سارقان احشام با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داده بود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار