مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 2 هزار و 541 دبیر خوزستانی در طرح خیرین آموزشی در قالب 2 هزار و 662 جلسه تدریس رایگان خبر داد‌.
کد خبر: ۷۱۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 18 February 2019

محمد تقی‌زاده اظهار کرد: طرح شناسایی و جذب مشارکت همکاران داوطلب خیر تحت عنوان "طرح خیرین آموزشی" همانند سنوات گذشته در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

وی مهم‌ترین هدف اجرای این طرح را بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار دانست و خاطرنشان‌کرد: کاهش افت تحصیلی در مدارس متوسطه دوم، ایجاد تنوع بیشتر در آموزش‌های ارائه شده و افزایش جذابیت فرآیند آموزش و جلب مشارکت فعال دبیران دروس تخصصی در تشکیل کلاس‌های تقویتی از اهداف این طرح جامع آموزشی در خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به آمار بالای مشارکت معلمان خیر در این طرح، توضیح داد: در قالب این طرح دبیران متوسطه دوم ساعاتی را به صورت رایگان و با هدف ارتقای شاخص‌های تحصیلی دانش‌آموزان به تدریس می‌پردازند. در سال تحصیلی جاری نیز 2 هزار و 541 دبیر خانم و آقا در این طرح مشارکت دارند.

تقی‌زاده اضافه کرد: بالغ بر هزار و 723 دبیر خانم و 795 دبیر آقا در قالب 450 مدرسه در این طرح شرکت دارند. ناحیه 2 اهواز با 225 دبیر شرکت کننده بالاترین آمار دبیران خیر آموزشی را به خود اختصاص داده است. همچنین شهرستان آبادان با برگزاری 2 هزار و 222 جلسه تدریس رایگان بیش‌ترین آمار ساعات تدریس را در این طرح به خود اختصاص داده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیران ساعی و تلاشگر خوزستانی، یادآور شد: فرهنگیان خوزستانی نماد تلاش و ایثار در جامعه هستند و همواره شایستگی‌های خود را به مردم جامعه استان اثبات کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار