مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره استندآپ کمدی در هیچ شهری جز شوشتر برگزار نمی‌شود گفت: شوشتر میزبان دایمی جشنواره ملی استندآپ کمدی خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 17 February 2019

محمد جوروند در حاشیه دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی در شهرستان شوشتر، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد فضای شاد و بستری مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی و همچنین در راستای افزایش نشاط در جامعه برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی، افزود: درصدد هستیم با برگزاری این جشنواره، اوقات شاد و به دور از دغدغه‌های همیشگی را برای مردم رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مردم شوشتر در همه حوزه‌های فرهنگی و هنری، پرچم بلندی در سطح استان و کشور برافراشته‌اند و مایه مباهات و افتخار خوزستان هستند، اظهار کرد: جشنواره ملی استندآپ کمدی شوشتر در این شهرستان به صورتی دائمی و ماندگار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با اتحاد و همدلی در مسیر اهداف بزرگ انقلاب حرکت کنیم، ادامه داد: منظور از اتحاد، تنها اتحاد سیاسی نیست و کشور باید در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اقتصادی نیز اتحاد داشته باشد تا ایران باشکوه را در سایه‌سار پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی، منسجم و قدرتمند نگه دارد.

جوروند در ادامه با بیان اینکه در این جشنواره از داوران نخبه کشوری و استانی دعوت شده است، عنوان کرد: داوری این جشنواره را پرستو گلستانی یکی از بازیگران و سینماگران خوب کشور و همچنین بهزاد خیراللهی، رضا خادم سیدالشهدا،حسین نجف‌زاده و خلیل ضرغامپور برعهده دارند.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی ٢٢ بهمن، اظهار کرد: مردم بزرگ و همیشه در صحنه ایران و به خصوص خوزستان با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن، بزرگترین حماسه چهل سال اخیر را آفریدند و ملت با تاریخ بلند ایران، در مسیر ولایت امیرالمومنین(ع)، همواره منادی حکمت، اندیشه و خردورزی بوده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار