رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری نمایشگاه بهاره در اهواز خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ 17 اسفند ماه در محل نمایشگاههای دائمی استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 19 February 2019

امیر حسین نظری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه با توجه به وضعیت اقتصادی مردم سعی شده است تا اجناسی را عرضه و توزیع کنیم که دارای کیفیت مطلوب و با قیمتی زیر قیمت بازار باشند.

وی افزود: برای اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه متعادل و زیر قیمت بازار باشد مقرر شده 100 درصد سهمیه واگذاری غرفه ها در نمایشگاه به اتحادیه ها، شرکت های پخش و واحدهای تولیدی اختصاص یابد تا کالاها با قیمت تمام شده کمتر در اختیار مردم قرار گیرند و این تفاوت قیمت کالاها با کالاهای عرضه شده در بازار برای مردم ملموس باشد.

نظری با بیان اینکه باید برای واگذاری غرفه به متقاضیان تضامین و تعهدات لازم اخذ شود، تصریح کرد: در نظر داریم امسال چند روز قبل از شروع نمایشگاه تمهیدات و اقدامات مربوط به نرخگذاری اجناس و کالاها و همچنین چیدمان و جانمایی ها انجام شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال 4 غرفه مخصوص توزیع گوشت، مرغ، شکر و برنج برای عرضه به مردم اختصاص یافته است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ 17 اسفند ماه در محل نمایشگاههای دائمی استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نمایشگاه بهاره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار