به منظور تنظیم بازار:
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: برای تنظیم بازار گوشت مقرر شد هفته ای یک بار گوشت قرمز گرم وارداتی در استان توزیع شود.
کد خبر: ۷۱۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 20 February 2019

ابراهیم نجفیان بیان کرد: در همین راستا دیروز شنبه گوشت گرم قزاقستانی در خوزستان با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

وی گفت: با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام هفت و نیم تن ازاین گوشت ها برای تنظیم بازار گوشت در استان در بین مراکز عرضه گوشت توزیع شد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: به هر مراجع سه کیلوگرم گوشت قرمز از قرار هر کیلو 380 هزار ریال فروخته می شود.

وی افزود : امیدواریم توزیع این میزان گوشت قرمز با نظارت کافی ، تا حدودی نوسانات قیمت این کالا در بازار را کاهش دهد.

گفتنی است در چند روز اخیر قیمت گوشت در استان دچار نوسانات زیادی شد به گونه ای که قیمت هر کیلو گوشت بین 800 هزار ریال تا یک میلیون و یکصد هزار ریال در نوسان بود.

واسطه های توزیع مرغ مجوز پخش بگیرند 

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان همچنین گفت: واسطه هایی که در توزیع و فروش مرغ در بازار فعالیت دارند باید مجوز پخش بگیرند در غیر این صورت با این افراد برخورد می شود. 

نجفیان بیان کرد: به منظور تسریع در روند بررسی تخلفات، شعبه مستقلی برای بررسی تخلفات مربوط به مرغداران در اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شده است و تخلفات گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و احتکار را بررسی می کند.

نجفیان اظهار داشت: از امروز هر گونه احتکار مرغ یا دریافت اضافه هزینه غیر از قیمت مصوب فروش، گرانفروشی محسوب می شود و متخلفان برخورد قانونی می شود. 

گفتنی است بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز 139 هزار ریال است. 

قیمت مرغ در خوزستان در چند روز اخیر به هر کیلو 150 هزار ریال رسید. 

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار