کد خبر: ۷۱۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 18 February 2019
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: تا زمانی که شکر تنظیم بازار عرضه می‌کردیم مشکلی وجود نداشت اما از زمانی که شکر تنظیم بازاری در شهرستان تمام شد در زمینه شکر دچار بحران شده‌ایم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم از دهدشت، یاسین علویان در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: کالای مشمول تنظیم بازار در سطح شهرستان کهگیلویه با تدابیر نظارتی شدیدی توزیع می شود.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه افزود: با توجه به افزایش تعداد عامل‌های توزیع نیاز به بازرس‌های بیشتری برای نظارت بهتر در سطح شهرستان داریم.
وی با بیان اینکه نظارت بر بازار کهگیلویه بیشتر شده، افزود: 354 فقره فرم گزارش بازرسی از اصناف تحت عنوان‌های مختلف مانند کم فروشی، گران فروشی و تقلب در مدت یک ماه گذشته توسط بازرسان انجام و پس از تشکیل پرونده برای بررسی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
علویان با بیان اینکه تا الان در شهرستان کهگیلویه 69 هزار و 243 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد و 7 هزار و 500 کیلوگرم نیز گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است، افزود: برای تنظیم بازار 499 حلقه انواع لاستیک خودرو و همچنین برنج مرغوب سون استار نیز به صورت مستمر در بین مردم توزیع شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در بحث تامین و توزیع شکر دچار بحران شده ایم، گفت: تاثیر برخی کالاها موقعی می‌تواند نمود خود را نشان دهد که خلا آنها محسوس شود مانند شکر، تا زمانی که شکر تنظیم بازار عرضه می‌کردیم مشکلی وجود نداشت اما از زمانی که شکر تنظیم بازاری در شهرستان تمام شد در زمینه شکر دچار بحران شده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار