مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اعلام کرد:
مدیر اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: دانش آموز عشایری در حین کوچ به منطقه کرخه شوش بر اثر انفجار مین از ناحیه دست و چشم آسیب دید.
کد خبر: ۷۱۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 19 February 2019

حمید قنبری اظهار کرد: روز یکشنبه، 28 بهمن‌ماه خانواده سعید نیازی دانش آموز عشایری، درحال کوچ به منطقه ییلاقی همدان بودند که این دانش آموز بر اثر انفجار مین مورد آسیب قرار گرفت. سعید نیازی به صورت میهمان در آموزش و پرورش خوزستان مشغول به تحصیل بود.

وی در ادامه عنوان کرد: اين خانواده در هنگام عزيمت به محل ييلاقي با يك منطقه مين‌گذاري شده در کرخه شوش رو به رو مي‌شوند و مسئولين منطقه را از وجود اين منطقه مطلع مي‌كنند، مسئولين ذيربط نيز منطقه را از وجود مين پاكسازي مي‌کنند اما فرزند خانواده در فاصله بسيار دورتري از اين محل، ضمن ديدن يك شي مشكوك با آن شروع به بازي مي‌كند كه منجر به انفجار آن مي‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش عشایری گفت: متاسفانه در پي انفجار مين به يك دست و چشم اين دانش‌آموز آسيب وارد شده است. دكتر قاضي‌زاده‌هاشمي، وزير پيشين بهداشت و درمان نيز پس از اطلاع از این حادثه، تقبل کرده است تا این دانش آموز را به صورت رایگان تحت درمان قرار دهد. حال عمومی این دانش آموز خوب است.

وی افزود: اين دانش آموز دو شب پیش با حضور و بدرقه مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش کشور، معاون پشتيباني اداره‌كل آموزش و پرورش استان خوزستان، رئيس اداره انجمن اوليا و مربيان استان خوزستان و ساير مسئولين آموزش و پرورش، به تهران اعزام و در فرودگاه تهران از طريق آمبولانس به بيمارستان و مركز تخصصي چشم پزشكي نور منتقل شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: انفجارمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار