رییس هیات خبرداد:
رییس هیات کبدی خوزستان گفت: با ارسال نامه‌ای کتبی به فدراسیون رسما خواستار میزبانی از رقابت‌های جهانی شدیم.
کد خبر: ۷۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 19 February 2019

کمال سعدی آل‌کثیر در ابتدا با اشاره به دیدار با مسولان تیم‌ملی کبدی عراق و رییس هیات کبدی بصره، اظهارکرد: دو روز پیش با تیم‌ملی کبدی عراق که جهت شرکت در تورنمنت بین‌المللی فجر در تبریز وارد خوزستان شد، دیدار داشتم که در نشست با مسوولان تیم‌ملی عراق و رییس هیات کبدی بصره در خصوص برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک بین کشور عراق و خوزستان بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه مقرر شد که در آینده نزدیک با انجام تمهیدات لازم جهت انعقاد تفاهم‌نامه، همکاری بین استان خوزستان و بصره با بهره‌گیری از نیروهای بومی و کارآمد رشته ورزشی کبدی انجام پذیرد.

رییس کبدی جنوب غرب کشور بیان کرد: همچنین به دنبال این هستیم تا با کشورهای قطر، عمان، فلسطین، سوریه و کویت در چهارچوب قوانین ورزشی کشور ارتباط برقرار کنیم و بتوانیم مربیان خوزستانی را برای راه‌اندازی ورزش کبدی به آن کشورها اعزام کنیم تا با فعال کردن کشورهای اشاره شده، تورنمت بین‌المللی را برای اولین بار به میزبانی اهواز در سال 98 برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به ارسال نامه‌ای کتبی به فدراسیون جهت میزبانی از رقابت‌های جهانی در خوزستان، گفت: روز گذشته درخواست کتبی برای این میزبانی را به فدراسیون ارسال کردیم و قرار است این موضوع بررسی شود زیرا استان‌های دیگر نیز خواستار این میزبانی بوده‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار