دبیر هیات خوزستان پس از پایان مسابقات کشوری در اهواز:
دبیر هیات خوزستان با بیان این‌که مرحله چهارم تور تنیس‌روی‌میز ایران از سطح کیفی بالایی در اهواز برخوردار بود، گفت: انتظار چنین کیفیتی را نداشتیم و آینده بسیار خوبی در انتظار تنیس روی میز کشور است.
کد خبر: ۷۱۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 21 February 2019

عبدالامیر بخشنده با اعلام نفرات برتر چهارمین مرحله تور تنیس‌روی‌میز ایران در اهواز، اظهار کرد: این مسابقات از روز پنجشنبه تا یکشنبه در اهواز برگزار شد که در رده سنی نوجوانان، نوید شمس از البرز به قهرمانی رسید، ارشیا عنایت‌زاده از خوزستان نایب‌قهرمان شد و سیدمعین منتظری از قم و محسن رضاقلی‌زاده از آذربایجان‌غربی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

وی با اشاره به نفرات برتر رده‌سنی جوانان نیز گفت: علی‌اکبر شعاری و سیدمحمد موسوی‌طاهر هر دو از مازندران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و میلاد عابدینیان از اصفهان و محمدامیر صمدی از اصفهان در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با بیان این‌که مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار شد، عنوان کرد: انتظار چنین کیفیتی را نداشتیم و به نظرم آینده بسیار خوبی در انتظار تنیس روی میز کشور است.

وی همچنین درباره موفقیت تنیسور خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: حق عنایت‌زاده کسب مقام قهرمانی بود و به نظرم او فوق‌العاده است. خوزستان در حال کار در رشته تنیس‌روی‌میز است و طی دو سه سال آینده یکی از قطب‌های اصلی کشور خواهیم شد.

بخشنده افزود:‌ در حال حاضر در بخش دختران و پسران نفراتی را داریم که به نظر من اعجوبه هستند و می‌توانند افتخاراتن خوبی را برای استان کسب کنند. حتی زمانی که مربیان استعدادیابی کشور این نفرات را دیدند اعلام کردند که آن‌ها به تیم‌ملی نیز دعوت خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار