عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز خبر داد:
عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز از خودکفایی 1963 خانواده تحت پوشش این انجمن در یک دوره پنج ساله خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 20 February 2019

حسن نیزاری در همایش سی‌امین سالگرد تاسیس انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز که شب گذشته (30 بهمن ماه) در تالار مهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) نخستین انجمنی است که در خوزستان به صورت منظم کار می‌کند و انجمن را از حالت سنتی به حالت اداری تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: در این 30 سال، انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) خانواده‌های تحت پوشش خود که شامل ایتام، مستمندان و گاهی از کارافتادگان یا برخی خانواده‌های طلاق هستند را تحت پوشش قرار داده است.

نیزاری با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش این انجمن خیریه، بیان کرد: در حال حاضر حدود 1200 خانوار و بیش از 4000 نفر تحت پوشش این انجمن هستند.

عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز در خصوص خدمات این انجمن ، گفت: مستمری ماهیانه، سبد کالا، تامین برخی لوازم خانگی، مساعدت در تامین مسکن، تامین درمان و دارو، مساعدت جهت تامین جهیزیه و اجرای طرح‌های خود اشتغالی برخی از خدمات این انجمن به مددجویان است.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات انجام نشد مگر به واسطه اینکه خیرین این شهر در همه زمینه‌ها همراه انجمن شدند.

نیزاری عنوان کرد: این انجمن هیچ‌گونه وابستگی حزبی یا گروهی ندارد و گروه‌های مختلف که صرفا اعتقاد و اعتماد به کار خیر دارند با این انجمن همراه هستند.

عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز با بیان اینکه واحد اشتغال انجمن، این خانواده‌ها را خودکفا می‌کند، گفت: در یک دوره پنج ساله 1963 خانواده را خودکفا کرده‌ایم. واحد اشتغال جزو واحدهایی است که چندین بار مقام نخست را در خوزستان و اهواز به دست آورده است.

وی ادامه داد: انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) با سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان قراردادی منعقد کرده است تا نیروهای تحت پوشش خودمان را متناسب با جنسیت و تواناییشان توانمند کنیم و آنها را در واحد اشتغال انحمن با کسب و کار پیوند دهیم.

نیزاری افزود: همچنین واحد فرهنگی انجمن در سطح کشور مقام نخست را کسب کرد و آموزشگاه معرفت که کار فرهنگی این انجمن را انجام می‌دهد، لوح تقدیری از رئیس جمهور وقت اخذ کرد.

در پایان این مراسم، جشن گلریزان برگزار و کمک‌های خیرین جمع‌آوری شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: خیریه ، گلریزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار