مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: شهرستان حمیدیه پس از بررسی کارشناسی و میدانی ، به عنوان طرح آزمایشی (پایلوت) نسخه نویسی الکترونیک در خوزستان انتخاب شد.
کد خبر: ۷۱۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 21 February 2019

علی خسروی افزود: نسخه نویسی الکترونیک از طرح های ملی است که در راستای الکترونیک شدن خدمات و بهبود فرآیندهای سازمان بیمه سلامت کشور با حذف دفترچه درمانی در حال راه اندازی است و در خوزستان ،شهرستان حمیدیه به عنوان طرح آزمایشی این طرح انتخاب شده است. 

وی گفت: استقرار طرح نسخه الکترونیک در شهرستان حمیدیه در خدمات سطح یک روستایی و سطح دو خواهد بود.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود:پس از موفقیت این طرح و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن ، این طرح در سال آینده در سایر شهرستان های خوزستان اجرا می شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز پارسال طرح حذف نسخ کاغذی را با هدف کاهش هزینه ها و مصارف درمانی در مراکز درمانی و بیمارستانی ملکی شروع کرد و امسال طرح آزمایشی حذف نسخ کاغذی در موسسه های خصوصی طرف قرارداد کلید زد.

خسروی همچنین در ادامه از پرداخت 153 هزار میلیارد مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت خوزستان تا پایان بهمن امسال خبر داد.

اداره های بیمه سلامت در پیشبرد طرح تحول نظام سلامت هماهنگ عمل کنند

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: اداره های بیمه سلامت در پیشبرد طرح تحول نظام سلامت و خدمت رسانی بهتر و منضبط تر به مردم ، متحد و هماهنگ عمل کنند.

خسروی در نشست شورای اداری بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: هم اکنون 2 میلیون و 165هزار خوزستانی معادل 40درصد جمعیت خوزستان زیرپوشش بیمه سلامت بوده که از این تعداد 1.3میلیون نفر روستایی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد سال آینده با تخصیص اعتبار مورد نیاز از سوی دولت ، سطح خدمات رسانی به مردم ارتقا یابد و پرداخت مطالبات موسسه های طرف قرارداد شتاب گیرد. 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: بیمه سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار