بازیکن استقلال خوزستان می‌گوید تیمش در هفته‌‌های اخیر بدشانس بوده که نتوانسته از دیدار برابر تیم‌های پدیده و پرسپولیس امتیاز بگیرد.
کد خبر: ۷۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 21 February 2019

وحید نامداری درباره عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر لیگ برتر، اظهارکرد: تیم ما در دو هفته اخیر برابر تیم‌های پدیده و پرسپولیس خوب کار کرد و حق‌مان شکست نبود ولی بدشانس بودیم. به هر حال در هفته‌های پیش‌رو باتوجه به شرایط جدولی برای ماندن در لیگ برتر نیاز به جمع‌آوری امتیاز داریم.

وی با بیان این‌که درست است که تیم جوانی داریم ولی هماهنگ هستیم و واقعا فوتبال بازی می‌کنیم، گفت: در بازی این هفته برابر نفت آبادان نیاز به سه امتیاز داریم و تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازی مسابقه است. باید بتوانیم خودمان را بالا بکشانیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود:‌ اگر در دیدارهای پیش‌رو بدشانس نباشیم و به برد برسیم، می‌توانیم به ماندن در لیگ برتر امیدوار شویم البته کار بسیار سختی داریم. پیروزی در بازی با نفت آبادان نیز تا حدودی ما را به بقا امیدوار می‌کند.

وی همچنین درباره اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس بین او و شجاع خلیل‌زاده رخ داد و باعث شد سوژه رسانه‌ها شود، عنوان کرد: ‌آن بازی تمام شد و من هم بازی خودم را انجام دادم ولی هر آن‌چه بعد از بازی گفتم، حقیقت بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار