رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین کنگره سلمان فارسی تا ٢٠ فروردین 98 خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 21 February 2019

حجت‌الاسلام مهدی عزیزی با اعلام این خبر گفت: این کنگره با محورهای مقاله‌نویسی، شعر و داستان کوتاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در بخش مقاله‌نویسی می‌توانند با موضوعات رامهرمز، زادگاه سلمان فارسی، سلمان فارسی در قرآن و کلام معصومین، سلمان فارسی در نگاه مورخین و علمای شیعه و سنی، نقش سلمان در فتوحات و اعتلای جامعه اسلامی، ولایت‌مداری سلمان فارسی، سلمان فارسی قبل از اسلام و بررسی تفسیر و تحلیل حدیث نبوی «سلمان منا اهل‌البیت» در یک چارچوب علمی شامل چکیده، کلیدواژه، مقدمه، بدنه و متن اصلی، نتیجه‌گیری و منابع تنظیم در این کنگره شرکت کنند.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خوزستان ضمن اشاره به بخش شعر این کنگره اظهار کرد: در این بخش هر شاعر می‌تواند ٣ اثر را با موضوع سلمان فارسی در دو بخش شعر کلاسیک و شعر سپید را به دبیرخانه کنگره ارسال کند.

عزیزی ادامه داد: در بخش داستان کوتاه نیز داستان‌های ارسالی باید حداکثر تا ١٣٠٠ کلمه با موضوع سلمان فارسی و رامهرمز به دبیرخانه این کنگره ارسال شود.

وی مهلت ارسال آثار در همه بخش‌ها را تا ٢٠ فروردین ماه سال آینده عنوان کرد و افزود: تاریخ برگزاری این کنگره نیز در ٤ اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خوزستان در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کنگره سلمان فرسی می‌توانند آثار خود را تا ٢٠ فروردین ماه به دبیرخانه این کنگره به نشانی خوزستان، رامهرمز، میدان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ارسال یا با شماره تلفن‌های ٠٦١٤٣٥٢٣٠٩١، ٠٦١٤٣٥٢٤٠٨٥ و ٠٦١٤٣٥٢٤٠٨٤ تماس حاصل فرمایند.

تمام آثار ارسالی باید در قالب یک حلقه CD با فونت B NAZANIN ١٤ و به صورت پرینت به درخانه کنگره ارسال شود. از نفرات اول تا سوم در هر بخش با اهداء لوح تقدیر، تندیس کنگره، هدایای نقدی و جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار