سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد اعتماد به نفس بالایی دارد و بازیکنان از جو به وجود آمده استقبال کرده‌اند.
کد خبر: ۷۱۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 21 February 2019

افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در مازندران هستم. من از این شهر یادگاری‌های زیادی دارم. تیم ما وضعیت خیلی خوبی دارد و پیشرفت زیادی کرده است و اهداف بزرگی داریم.

وی ادامه داد: فولاد اعتماد به نفس بالایی دارد و بازیکنان از جو به وجود آمده استقبال کردند. هواداران تیم ما هم هر هفته اعتماد بیش‌تری به تیم ما می‌کنند.

قطبی درباره اولین تقابل خود در مازندران و بازی در ورزشگاه شهید وطنی توضیح داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد اما ورزشگاه شهید وطنی چمن مصنوعی دارد. هواداران به زمین بازی نزدیک هستند و این کار ما را سخت می‌کند. هواداران نساجی شور بسیاری دارند و این تیم هم پتانسیل بالایی دارد. خدا را شکر در ورزشگاه شهید وطنی پیست دوومیدانی نداریم و من افسوس می‌خورم که چرا در بسیاری از ورزشگاه‌های ایران پیست دوومیدانی وجود داد. البته زمین این ورزشگاه صاف هست و بازی با سرعت بالایی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات داوری افزود: به نظر من یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا داوری فوتبال است. در دنیا و در هر صحنه‌ای دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. جو موجود در ایران زیبا نیست زیرا هر کسی نمی‌تواند مسؤولیت شکست را بپذیر و تقصیر را گردن شخص دیگری بیندازد. در بازی با پرسپولیس هم مقصر شکست آن‌ها، داوری و چراغ ورزشگاه اعلام شد و کسی خود را مقصر ندانست. ما باید با بازی کردن خوب نتیجه را کسب کنیم و اگر تیمی بهتر بود، باید نتیجه را بپذیریم و یاد بگیریم. شک ندارم که فردا داوران عملکرد خوبی خواهند داشت.

قطبی اضافه کرد: هر باشگاه و مربی هم ممکن است نکات مثبت و منفی داشته باشد. من در کشورهای مختلفی حضور داشتم و تجارب خودم را به ایران آورده‌ام. خیلی خوشحالم که در اهواز هستم زیرا استعدادهای زیادی در این شهر هست و فوتبال را با پوست و خون‌شان درک می‌کنند. فوتبال در مازندران هم مثل برزیل و آرژانتین است که همه فوتبال را دوست دارند. شور هواداران باعث می‌شود مربی مثل جلالی خوشحال باشد در این‌جا مربیگری می‌کند.
او درباره بازیکنانی که فردا می‌توانند برابر نساجی به میدان روند گفت: ما چند هفته‌ای بود که می‌خواستیم بازیکن ژاپنی را به تیم اضافه کنیم که خدا را شکر می‌تواند از بازی فردا به میدان رود. من سابقه همکاری با او را نداشتم اما شناخت خوبی از این بازیکن دارم. اختلاف سینا مریدی با باشگاه صحت ندارد. پرسپولیس هیچ‌وقت کتبی از فولاد نخواسته بود که این بازیکن را جذب کند. این بازیکن مصدوم بود و دو روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده است. امیدواریم به بازی‌های هفته بعد ما برسد چون او بازیکن مؤثری است و با فولاد قرارداد ۳ ساله دارد.

سرمربی فولاد درباره تقابلش با جلالی گفت: او یکی از بزرگان فوتبال ایران و معلم خوبی برای بازیکنان است و چند سال هم در فولاد مربیگری کرده است. نساجی تیم خوب و پرمهره‌ای هست و پتانسیل بالایی دارد و بازی برابر این تیم در خانه‌اش کار را سخت می‌کند. در ۴ بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان با ذهنیت خوبی وارد زمین می‌شوند. هر بازی برای ما فینال است و بازیکنان باید با انگیزه خوبی وارد زمین شوند. هدف من همواره کسب پیروزی بوده است و این که بتوانیم حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم تا به صدر جدول نزدیک بشویم. ما نمی‌توانستیم برنامه بلندمدت بچینیم و مجبور بودیم هفته‌ای برنامه‌ریزی کنم. فکر می‌کنم در ۵ هفته آخر به تیم‌های بالانشین نزدیک بشویم اما ۱۳ امیتاز زیاد است. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی تیم‌های پرمهره‌ای هستند که رقابت زیادی دارند و اختلاف ما با این تیم‌ها باعث می‌شود ما به نتایج آن‌ها هم نیم‌نگاهی داشته باشیم و دعا کنیم امتیاز نگیرند.

سرمربی فولاد خوزستان در پایان درباره بازگشتش به فوتبال ایران و مشکلات مالیاتی او در دوره اول حضورش در کشور که توسط یکی از خبرنگاران پرسیده شد، گفت: فکر نمی‌کنم این سوال ربطی به بازی فردا داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار