وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش سطح پوشش بیمه در کشور، گفت: پوشش‌های بیمه‌ای در کشور رو به رشد است به شکلی که در آغاز انقلاب کمتر از 4 میلیون و 600 هزار نفر تحت پوشش بیمه بودند اما اکنون بیش از 42 میلیون نفر تحت پوشش بیمه هستند.
کد خبر: ۷۱۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 21 February 2019

محمد شریعتمداری امروز 2 اسفندماه در جمع خبرنگاران در اندیمشک اظهار کرد: امروز صبح در سفری که به شهرستان شوش داشتیم، احکام بازنشستگی بازنشستگان تحت پوشش صندوق بيمه هاي اجتماعی، كشاورزان روستائيان و عشاير خوزستان را به آن‌ها اعطا کردیم.

وی با اشاره به افزایش سطح پوشش بیمشه در کشور افزود: پوشش‌های بیمه ای در کشور رو به رشد است به شکلی که در آغاز انقلاب کمتر از 4 میلیون و 600 هزار نفر تحت پوشش بیمه بودند اما اکنون بیش از 42 میلیون نفر تحت پوشش بیمه هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: رشد پوشش بیمه‌ای در کشور در مقایسه با رشد جمعیت کشور، وضعیت بهتری داشته و پوشش بیمه‌ای در این زمینه رشد بسیار قابل ملاحظه‌ای داشته است.

شریعتمداری با بیان اینکه در بحث پوشش بیمه سلامت اقدامات بسیار خوبی در حال پیگیری و انجام است، عنوان کرد: در بحث بیمه روستاییان و عشایر جامعه حدود یک میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند و باید بر اساس جامعه هدف به این تعداد افزوده شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار